The kitchen table that your grandfather didn't make

Så fort jag får för mig att någonting kommer att förändras i mitt liv inom en snart framtid så gör det inte det. Eller så har jag bara dålig tålamod. Eller så är jag ung och dum och så kan jag inte uppskatta det jag har. Men jag uppskattar allt jag har, njuter av det, men jag kan inte låta bli att ha lite mer. Det ger spänning åt livet.
Hur som helst, imorgon ska vi börja spela in lite igen, har fyra nya låtar vilket känns helt fantastiskt roligt. Ibland känns det som att inspirationen och skaparglädjen ska ta slut, men banne mig, den finns och den lever. Att göra låtar får mig att känna mig så jäkla levande, jag älskar det. Så länge jag skapar så finns det en anledning till min existens, ungefär så känns det. Bara genom att skriva något i den här simpla och obesökta bloggen förfyller jag det ändamålet, dock är musik en helt annan sak än att skriva blogginlägg, tack och lov. Att få göra en skiva till, tänk, jag blir alldeles överlycklig genom attbara tänka på det. Jag är så jävla glad att jag får göra det. Nej, jag var ganska bitter imorse (utan riktig anledning) men ta mig fan, nu är jag glad. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0