There is gold across the river but I don't want none

Jag längtar otroligt efter att få åka runt i världen till spelningar där människor faktiskt är där för endast för att höra på ens sånger, människor som kan varenda ord och känner igen varenda melodi. Jag hoppas att det blir av en dag, för det skulle vara så fantastiskt fint och underbart. Därför borde jag egentligen spela in musik, jag har fem ofärdiga låtar, så om jag skrapar ihop fem till så kan vi göra ett album. Åh, vad jag vill. Och så vill jag hemskt gärna gå på spelningar där människor spelar bra musik så att man blir inspirerad. Just nu vill jag åka till Way out West och se Fleet Foxes, det blir förmodligen inte av vilket jag tycker är förjävligt.

Nästa vecka åker jag till Berlin med familjen, jag har inga förväntingar, men eftersom jag knappt varit utomlands, så blir det nog ganska roligt. Kanske får jag ihop några tankar att skriva ner, haha, jag är helt besatt av att skriva låtar. Men det är så otroligt roligt. Faktiskt. Vem som helst som läser - du borde pröva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0