Fair child, fair child, how are you man?

Jag har ett år kvar. Jag hatar att ett år känns som en evighet. Ett år kvar tills jag kan ta ett friår, ge ut vår skiva i hela världen och spela i hela världen. Jag anade inte att det skulle bli ett problem att börja göra musik så här tidigt, för nu är jag fast här i Sverige. Ett år, ett år, ett år. Jag hoppas att det går snabbt. Men jag får inte ge upp skolan för vem vet, musiken kan gå åt helevete. Jag ska försöka satsa och göra mitt bästa det här året som kommer nu. Så att jag kan ta mig vidare sen. Jag älskar att jag inte vet, om allt jag ska göra fanns framför mig skulle jag längta ihjäl mig eller bli alldeles rädd och spendera alla sekunder för att förhindra det, man vet ju aldrig. Det är bra att jag inte vet, att jag inte har en jävla aning.
Förresten ändrade jag lite på designen, männen på bilden där uppe är Devendra Banhart och Gregory Rogove och förutom från att vara världens snyggaste människor har de också ett band tillsammans - Megapuss. De har dock inte släppt något än, men jag väntar. Som vanligt väntar jag.
Men jag har i alla fall fått tag på Conors skiva, live, men ändå helt fantastiskt bra så att jag vill gråta och krypa ihop till en liten boll samtidigt som jag vill omfamna hela världen. Tack för musiken, ni är alla så vackra.
Nu ska jag sätta mig med en gitarr och försöka hitta på något att dela med resten av världen, om ni vill ha mina sånger det vill säga. Det hoppas jag.

Milk thistle - Conor Oberst
Högerklicka på länken och välj "spara länk som", låten är fantastisk, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0