If I loved you well it's my fault

Sitter här och lyssnar på live inspelningar av Conor Obersts nya skiva, den kommer förmodligen vara otroligt bra, inte särskilt överraskande kanske. Bara de inte producerar den till en ocean av instrument så att melodin och enkelheten försvinner i alla stråkar och trummor och allt annat som man kan tänka sig. Fast jag kommer förmodligen älska det ändå, började Conor Oberst rappa skulle jag säkert gilla det också, jag är alldeles för hemsk och förutsägbar. Idag var jag och fikade med Josefin och Matilda och några andra fina också. Josefin åker till Prag imorgon vilket känns ganska sorgligt, kommer sakna henne otroligt men hon kommer hem på fredag så det är okej. Hon är fantastiskt. Vi tog mest groteska och underhållande foton på varandra genom att ge varandra instruktioner som; "Din reaktion när Jesus kommer tillbaka till jorden". Det blev ganska så komiskt, ja.

Jag skrev också en novell igår, jag vet inte om den blev bra alls eller helt otroligt dålig. Hur som helst skapade jag i alla fall något, vilket alltid är bra.

http://www.myspace.com/musicofconor - lyssna på fyra låtar ur Conor Obersts nya album. Det är så bra, jag blir så glad.


Fantastisk låt, tyvärr är inte videon lika fin. Väntar spänt på en riktig video. Men hur som helst, ignorera videon, läs texten och lyssna på musiken, för det är helt magiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0