Sawdust and diamonds

I min ensamhet I mina mörkaste rum
Kan jag se dig
Hur du öppnar dörren
Till resten av mitt liv

Sverige gick vidare i Eurovision songcontest. Jag skakar av välbefinnande. Känner mig otroligt stolt att jag faktiskt gjort klart alla mina skolarbeten, projekt och prov för veckan. Jag tror det blir ganska bra bertyg i det mesta, och med det menar jag ett G i matte, ett MVG i svenska och musik. Men vi får se, vad jag än får så går livet vidare. Nu vill jag bara skriva fler låttexter och melodier, för det är det som jag blir glad för. I helgen ska jag repa med Johanna och sen öva med den fenomenala gospelkören som jag precis startat med sju andra skönsjugande människor. WOHO! Det blir asbra det här, hoppas jag. Det tror jag i alla fall.

image11

image12

Joanna Newsom, helt fantastisk musiker, kolla upp henne, foto: Lisa Predko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0